بالده در لیست فروش بارسلونا پیشنهاد پرسپولیس ترابی را راضی نکرد جام تکلیف نکونام را مشخص می‌کند پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد
سرخط خبرها

کولاک دختران شریف در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۱۹۲۴۴۹
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کولاک دختران شریف در لیگ برتر فوتسال
هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان با رد و بدل شدن ۲۷ گل در چهار بازی به پایان رسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته دوم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران با جشنواره گل ملی‌حفاری و برد مس رفسنجان در مهم‌ترین بازی هفته به پایان رسید. دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان ایران هفته گذشته افتتاح شد و در هفته نخست برد قاطعانه و هشت‌گله شاهین نطنز برابر نوای آمل در نوع خود جالب بود.

در دیگرمصاف‌های حساس هفته، مس رفسنجان با یک گل سایپا را در تهران شکست داد و شهرآورد خوزستانی‌ها هم به سود ملی‌حفاری اهواز خاتمه پیدا کرد. همچنین در دیگرتقابل پرگل هفته، رایزکو صفادشت با نتیجه ۵ بر ۳ مهرعظام را از پیش برداشت تا دو بازی پرگل و دو بازی با کمترین گل به انجام برسد.

هفته دوم رقابت‌ها در حالی برگزار شد که همه نگاه‌ها به رفسنجان بود؛ جایی‌که تیم‌های مس رفسنجان و شاهین نطنز که هفته اول را با برد به پایان رسانده بودند، باید به مصاف هم می‌رفتند. در دیگرتقابل حساس هفته تیم‌های مهرعظام تهران و ملی‌حفاری اهواز برابر هم صف‌آرایی کردند و شاگردان فاطمه شریف در اندیشه دومین برد پیاپی خود در فصل جدید رقابت‌های سوپرلیگ بودند. در دیگرمسابقات هفته دوم، پالایش‌نفت آبادان میهمان صنایع نوای آمل بود و رایزکو صفادشت و سایپای تهران به مصاف هم رفتند.

برد اقتصادی دختران مسی

شاگردان عاطفه رضایی که در هفته نخست توانستند سایپا را در تهران شکست بدهند، در اولین بازی خانگی‌شان در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان میزبان شاهین نطنز بودند و با توجه به برد هشت‌گله نطنزی‌ها در دیدار نخست، انتظار می‌رفت که دوئلی جذاب و نفس‌گیر میان دو تیم برقرار شود که این اتفاق رخ داد. با وجود خلق موقعیت‌های پرشمار، فقط یک‌بار توپ از خط دروازه عبور کرد و گل به‌ثمررسیده سهم مسی‌ها بود تا آن‌ها با کسب دومین برد پیاپی بتوانند خود را در قامت مدعی قهرمانی دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان ایران نشان بدهند.

کولاک شاگردان شریف

ملی‌حفاری اهواز پس از برد در شهرآورد خوزستان، دیروز در اولین تجربه بازی‌اش در فصل جدید سوپرلیگ در بیرون از خانه، برابر مهرعظام تهران قرار گرفت. مهرعظامی‌ها پس از شکست در بازی نخست مقابل رایزکو، امیدوار به عرض‌اندام در جدال با حریف پرستاره خود بودند، اما درخشش شاگردان فاطمه شریف، به‌ویژه گل‌زنی‌های شیربیگی سبب شد تا ملی‌حفاری پرگل‌ترین برد این فصل را با نتیجه ۸ بر ۱ از آن خود کند و با شش‌امتیاز خود را به صدر جدول سوپرلیگ فوتسال زنان ایران برساند.

پرگل‌ترین دیدار هفته

در دیگربازی‌های هفته، پالایش‌نفت آبادان که در دومین بازی پیاپی در قامت تیم میهمان به میدان رفت، در آمل توانست با نتیجه ۶ بر ۱ از سد صنایع نوای آمل بگذرد و در پرگل‌ترین جدال هم سایپای تهران با نتیجه ۷ بر ۳ از سد رایزکو صفادشت گذشت تا اولین پیروزی شاگردان معصومه رضازاده در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان ایران به‌ثبت برسد.

صدرنشینی خوزستانی‌ها

در پایان هفته دوم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران، ملی‌حفاری اهواز با شش امتیاز و تفاضل ۸+ صدرنشین است و مس رفسنجان با شش امتیاز و تفاضل ۲+ در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین تیم‌های شاهین نطنز، پالایش‌نفت آبادان، سایپای تهران و رایزکو صفادشت هم تیم‌های سه‌امتیازی هستند که در رتبه‌های سوم تا ششم قرار گرفته‌اند.

در هفته سوم رقابت‌ها که جمعه، نوزدهم آبان، برگزار خواهد شد، تیم صدرنشین ملی‌حفاری اهواز باید به مصاف تیم صنایع نوای آمل برود و مس رفسنجان هم در آبادان میهمان پالایش‌نفت خواهد بود. سایپای تهران در خانه برابر مهرعظام به میدان می‌رود و شاهین نطنز هم در دومین دیدار خانگی‌اش در فصل جدید میزبان رایزکو صفادشت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->